Skip links

Audit-Expres

Un audit expres este o procedură selectivă pentru efectuarea unui audit al contabilității și raportare, precum și pentru evaluarea stării financiare și economice a unei întreprinderi, dar spre deosebire de un audit regulat, un audit expres atrage atenția asupra punctelor cele mai semnificative fără a intra în detalii. Acest lucru vă permite să evaluați rapid starea contabilității și a contabilității fiscale, să identificați cele mai grave probleme și erori în acest moment, să luați rapid măsurile necesare și, prin urmare, să reduceți riscul de consecințe negative pentru companie.

Când este mai bine să apelezi la auditul expres?

– Înainte de următorul audit fiscal pentru a evita problemele cu autoritățile fiscale, merită să vă pregătiți în avans – verificați baza de impozitare, analizați exactitatea calculelor fiscale, legalitatea utilizării beneficiilor (dacă există).
– La schimbarea personalului de conducere al companiei, contabil șef.
– Înainte de pregătirea bilanțului anual. Pentru a preda soldul fără erori, nu va fi de prisos să le identificăm rapid și să le eliminăm la timp.
– Dacă este planificat să înceapă un nou tip de activitate. În acest caz, este necesar să verificați cum este organizată contabilitatea pentru un nou tip de activitate.
– În caz că compania intenționează să-și extindă afacerile, să facă investiții mari în ea.
– Organizația a desfășurat tranzacții necaracteristice ale activităților lor, prin urmare monitorizarea rezultatelor este necesară.
Cât timp este un audit expres?

Un audit expres se realizează într-un timp scurt.

Ce primește clientul în urma auditului expres?

După finalizarea auditului, clientul primește un raport scris, care conține:

  • rezultatele analizei efectuate la întreprindere după tipul de activitate;
  • informatii despre starea contabilității la momentul auditului;
  • recomandări ale auditorilor cu privire la luarea deciziilor corecte în eliminarea greșelilor anterioare;
  • lista riscurilor fiscale ale companiei.

Efectuăm un audit expres în funcție de sarcina specială a Clientului. Pot exista astfel de opțiuni de audit expres:

  • evaluarea riscurilor fiscale pentru unul dintre tipurile (domeniile) de activitate ale companiei sau chiar pentru o singură tranzacție;
  • verificarea decontărilor pentru o singură taxă;
  • testarea competenței contabililor organizației.

Care sunt principalele avantaje ale auditului expres?

  • obținerea informațiilor necesare într-un timp scurt.
  • intervenție minimă a auditorilor în activitatea curentă de contabilitate.
  • costul unui audit expres este mai mic decât costul unui audit general.