Sistemul „ContReal” este conceput pentru a facilita activitatea unui contabil și, prin urmare, se presupune că o persoană familiarizată cu contabilitatea poate să lucreze cu programul dat.
Un sistem bine dezvoltat de asistență și control al informațiilor de intrare vă va permite să scăpați de multe operațiuni de rutină (verificarea corespondenței, impozitarea etc.) și fără probleme să vă retrageți soldul la sfârșitul perioadei de raportare.
Nucleul sistemului include diverse directoare, programe de management și subsistemele (sarcini) menite să colecteaze informații primare, sistematizează și prelucrează:
- contabilitatea tranzacțiilor cu numerar;
- contabilitatea operațiunilor bancare;
- contabilitatea mijloacelor fixe;
- contabilitatea costurilor pentru producție;
- contabilitatea decontărilor;
- contabilitate în comerț (sumă, metodă sumă);
- contabilitatea articolelor de inventar;
- contabilitatea salariilor.
Lista subsistemelor depinde de configurația comandată și poate include un număr arbitrar de subsisteme. Sistemul „ContReal” poate fi suplimentat cu subsistemele de care aveți nevoie la orice etapă de implementare.
Complexul include un instrument dezvoltat numit „Selecția documentelor”, care reprezintă o oportunitate suplimentară de căutare, sortare, formare a unor forme individuale diferite, precum și un instrument pentru găsirea și remedierea tuturor tipurilor de erori.