Skip links

Elaborarea strategiei de dezvoltare a afecerii

Dezvoltarea și implementarea strategiei companiei și a unităților sale de afaceri, care permite realizarea potențialului maxim, concurența mai eficientă și oferă avantaje competitive durabile. În primul rând, ne concentrăm pe activele de bază și unitățile de afaceri de bază, cu evaluări imparțiale suplimentare ale domeniilor conexe. Toate aceste lucrări sunt realizate ținând cont de toate aspectele importante pentru implementarea recomandărilor pentru a ne asigura că clienții noștri pot transforma rapid planurile în rezultate tangibile.

Doar o organizație care respectă constant o strategie clară, construiește un sistem de producție distinctivă și potențial organizatoric în conformitate cu aceasta și promovează bunuri și servicii care sunt dezvoltate cu succes în cadrul acestui sistem, este capabilă să-și depășească cu încredere concurenții și să realizeze o dezvoltare durabilă.

DEZVOLTAREA STRATEGIEI FIRMEI – STRATEGIE FUNCȚIONALĂ
Este o parte integrantă a planului strategic al întreprinderii. De obicei are detalii mai profunde și un orizont de planificare mai scurt. Principalul nostru obiectiv în dezvoltare este evaluarea și asigurarea participării diverselor servicii funcționale la implementarea eficientă a planurilor corporative și de afaceri. Pentru a face acest lucru, dezvoltăm instrucțiuni și proceduri clare pentru managerii și specialiștii responsabili cu implementarea planurilor anuale. Principalele discipline funcționale, care sunt specializarea noastră, în care se va folosi experiența unică și se vor aplica cele mai bune practici mondiale:

  • Consultanță operațională, în cadrul căreia vom dezvolta abordări eficiente pentru planificarea producției și a marketingului, vom introduce tehnologii de fabricație slabă (Lean, Six Sigma, etc.), sisteme de control al calității și monitorizare a performanței folosind panouri de management, precum și optimizarea proceselor de afaceri;
  • Managementul inventarului întreprinderii;
  • Sistemul de aprovizionare și aprovizionare al organizației;
  • Managementul resurselor umane;

În plus, în cursul consultanței anti-criză, vom pregăti un plan de recuperare cuprinzător pentru întreprindere, incluzând, dacă este necesar, întreaga listă a lucrărilor menționate mai sus privind planificarea strategică pe mai multe niveluri.