Skip links

Planificarea afacerii

Aveți o idee excelentă pentru un produs nou sau un serviciu nou, dar pentru a obține un împrumut sau o subvenție, pentru a atrage investitori și parteneri, trebuie să descrieți ideea într-un plan de afaceri.

Un plan de afaceri este o descriere succintă, precisă, accesibilă și inteligibilă a unei afaceri propuse, un instrument esențial atunci când se ia în considerare un număr mare de situații diferite, care vă permite să alegeți cel mai promițător rezultat dorit și să determinați mijloacele pentru realizarea acestuia.

Un plan de afaceri este un document care vă permite să gestionați o afacere, prin urmare poate fi prezentat ca un element integrant al planificării strategice și ca un ghid pentru execuție și control. Este important să luăm în considerare un plan de afaceri ca fiind procesul de planificare în sine și un instrument de management intern.

Compania noastră ocupă o poziție de lider pe piața serviciilor de planificare a afacerilor.

Oferim o gamă completă de servicii de planificare a afacerilor:

  • Elaborarea unui plan de afaceri pentru dezvoltarea de noi domenii de activitate, crearea de noi tipuri de afaceri, Start-Up, obținerea unui împrumut, subvenții, subvenții, împrumuturi, microloane, atragerea de investitori
  • Planificarea afacerilor
  • Consultație orală privind elaborarea unui plan de afaceri, desfășurare de afaceri
  • Analiza stării industriei, a pieței
  • Analiza și revizuirea concurenților, a mediului
  • Identificarea publicului țintă al organizației
  • Studiu de fezabilitate
  • Prezentarea planurilor de afaceri
  • Un plan de afaceri este un instrument financiar în competiția pentru investiții.

În general, planificarea afacerilor presupune rezolvarea sarcinilor strategice și tactice cu care se confruntă o întreprindere.

Planificarea formală, desigur, necesită efort, dar oferă avantaje considerabile:

  • îi face pe lideri să se gândească prospectiv;
  • oferă o bază pentru luarea deciziilor de gestionare eficientă;
  • crește capacitatea de a oferi companiei informațiile necesare;
  • contribuie la reducerea riscurilor activității antreprenoriale;
  • duce la o coordonare clară a acțiunilor tuturor participanților la afaceri;
  • vă permite să anticipați schimbările așteptate, să vă pregătiți pentru o schimbare bruscă a mediului de piață.