Restabilirea evidenței contabile
Restabilirea evidenței contabile este unul dintre domenii de activitate ale „CONTAUDIT-SERVICE” SRL. Timp de peste 10 ani, efectuăm cu succes operațiuni de restabilire a contabilității pentru persoanele juridice, respectând termenele pentru implementarea sarcinilor și oferind clienților prețuri accesibile și o abordare individualiă pentru soluționarea problemelor.
În ce cazuri merită să comandați restabilirea contabilității?
Acest serviciu este indispensabil în următoarele cazuri:
- Lipsa contabilității sau a înregistrărilor fiscale pentru o anumită perioadă de timp;
- Inexactitatea datelor și completarea incorectă a documentației primare;
- Detectarea erorilor în contabilitate și corectarea acestora dacă cantitatea de date incorecte depășește 20% din informații.
Ce beneficii obțineți?
Serviciul include un set de operațiuni pentru analizarea și identificarea erorilor din documentație, precum și colectarea și recuperarea fișierelor lipsă și a documentelor de raportare. Colaborarea pe această problemă cu „CONTAUDIT-SERVICE” SRL vă oferă o abordare integrală – ne vom asuma responsabilitatea verificării și actualizării datelor din documente, precum și vom oferi recomandări privind îmbunătățirea eficienței impozitelor și a contabilității, completarea declarațiilor și a altor tipuri de raportare.